DigiTime

Kruip in de huid van een Digimon of een temmer. Vecht samen zij aan zij met de slechte of de goede groep en overleef de gevaren. Speel samen met je vrienden of maak je eigen vijanden.

IndexIndex  PortalPortal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Digimon RPG
zo jan 26, 2014 11:02 am van solargirl123

» Lost in the woods...
za dec 01, 2012 6:43 pm van daan5252ah

» daan
di okt 16, 2012 12:14 pm van daan5252ah

» Lost..
di okt 16, 2012 12:11 pm van daan5252ah

» dragon tower
ma okt 15, 2012 11:40 am van daan5252ah

» Test
vr apr 27, 2012 7:51 pm van Saturn

» david's digital world dropping (eeste avontuur)
zo aug 28, 2011 6:44 pm van david

» david
zo aug 28, 2011 5:42 pm van Robin

» hoi mijn naam is etienne, maar mijn alias online is lord d578
zo aug 28, 2011 5:39 pm van Robin

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Forum
Affiliates
gratis forum

Deel | 

Meeh ~

Go down 
AuteurBericht
Nathan

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 15-10-10

Over je personage
Leeftijd: 14
Partner: Geen
Status: Gezond

BerichtOnderwerp: Meeh ~   vr okt 15, 2010 8:29 pm

Naam: Nathan
Leeftijd: 14
Geslacht: Mannelijk
Haarkleur: Bruin
Oogkleur: Rood

Geschiedenis: Nathan heeft er een rustig verleden gehad, er stond altijd een glimlach op zijn gezicht. Deze verdween echter nadat zijn moeder dood ging, vlak voor zijn achtste verjaardag. Zijn vader wou niet dat hij ook dood ging dus hij moest elke dag gelijk van school naar huis. De eerste paar weken bleef zijn vader nog thuis maar daarna ging hij weer terug om te werken. Aangezien Nathan niet naar buiten mocht om met kinderen te spelen, en zijn vader aan het werken zat van middag tot avond was hij altijd alleen. Het duurde even voordat ook de TV saai begon te worden, hij had alles al gezien wat was gekomen en ze bleven gewoon alles herhalen. Om zich niet te vervelen en alleen te voelen verzon hij een denkbeeldige vriend. Het was een blauwe blob, iets wat veel gemeen had met Chibomon..

6 jaar later zat hij in de derde van de middelbare school, de blob was hij al lang vergeten. Hij had veel vrienden maar hij mocht er geen. Hij zat meestal alleen om na school vervolgens weer direct naar huis te gaan. Op een dag gebeurde er wat raar op weg naar huis. Hij kwam iemand tegen die op zijn moeder leek, en ze noemde hem bij naam zodat dat Nathan zijn naam had gezegd. Nathan was nieuwsgierig dus volgde haar, ze liep naar de metrostation en ze stapte in een metro waar verder niemand in zat. De Metro begon te reiden en Nathan liep naar de persoon. Deze verdween opeens in data.

De Metro begon sneller en sneller te reiden en verdween opeens van de spoor, hij zweefde langs allemaal data op vervolgens weer te landen in een bos. ''Eindhalte!'' hoorde je iemand zeggen. Nathan keek verbaasd om. ''Waar kijk je nou naartoe? Ik sta niet buiten..'' hoorde je dezelfde stem weer zeggen. ''Ik ben Trailmon! en het word tijd dat je uitstapt..'' Zonder te weten wie of wat het zei stapte Nathan uit. ''Dat werd tijd,'' mompelde de Trailmon. Hij reed wat achteruit om Nathan in zijn gezicht aan te kunnen kijken. Nathan keek geschrokken op, praatte die Metro nou? ''Je moet daar gaan!'' Met zijn gezicht probeerde hij de kant aan te wijzen, het was een grote gebouw tussen verschillende bomen. ''Okeey..'' zei Nathan nog verbaasd over dat de Metro kon praten.

''Je hoeft niet naar het gebouw te gaan, wij zijn al voor je gegaan!'' riep een kleine blauwe blob. ''Hier..'' zei een groene blob met een blad op zijn hoofdje. Hij gooide hem een blauw-witte digivice toe. Verbaasd keek Nathan naar de twee blobben. Wat waren dat en waarom konden ze praten. ''Wij leggen het je wel uit,'' zei Chibomon. ''Ik ben Leafmon.'' De groene blok keek hem droog aan. ''En ik ben Chibomon,'' zei Chibomon nu. ''En wij zijn Digimon!'' zeiden ze nu beiden. Nathan bleef ze raar aan kijken, had hij de blauwe blob niet eens eerder getekend? Maar de groene blob had hij nog nooit eerder gezien. ''Je bent gekozen als Digidestine!'' zei de groene blob nu. ''Kom maar mee...''

Digimon:

Links : Leafmon : Sting
Rechts : Chibomon : Fang

Chibomon kan al Digivolven in zijn In-training vorm, demiveemon, maar wacht op Leafmon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Meeh ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiTime :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: