DigiTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DigiTime

Kruip in de huid van een Digimon of een temmer. Vecht samen zij aan zij met de slechte of de goede groep en overleef de gevaren. Speel samen met je vrienden of maak je eigen vijanden.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Digimon RPG
The fight.. Icon_minitimezo jan 26, 2014 11:02 am van solargirl123

» Lost in the woods...
The fight.. Icon_minitimeza dec 01, 2012 6:43 pm van daan5252ah

» daan
The fight.. Icon_minitimedi okt 16, 2012 12:14 pm van daan5252ah

» Lost..
The fight.. Icon_minitimedi okt 16, 2012 12:11 pm van daan5252ah

» dragon tower
The fight.. Icon_minitimema okt 15, 2012 11:40 am van daan5252ah

» Test
The fight.. Icon_minitimevr apr 27, 2012 7:51 pm van Saturn

» david's digital world dropping (eeste avontuur)
The fight.. Icon_minitimezo aug 28, 2011 6:44 pm van david

» david
The fight.. Icon_minitimezo aug 28, 2011 5:42 pm van Robin

» redacted
The fight.. Icon_minitimezo aug 28, 2011 5:39 pm van Robin

Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 The fight..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rain

Rain


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 01-05-10

Over je personage
Leeftijd: 7 jaar
Partner: Geen, gelukkig.
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: The fight..   The fight.. Icon_minitimedi mei 11, 2010 6:04 pm

De Veemon liep rustig door het bos. Af en toe moest hij een geïrriteerde blik op wat In-Training Digimon werpen, in de hoop dat ze zo weg zouden gaan. Maar aangezien de meesten al bij het zien van de Veemon aan de kant gingen, hoefde hij dat niet al te vaak te doen. Hij grijnsde. Een Kabuterimon keek hem boos aan. Verbaasd draaide Rain zich om. Bij het zien van de Kabuterimon grijnsde hij lichtjes. Hij had verderop een Digi-Egg gezien, dus hij kon snel Digivolven als het nodig was. Rain ging in een bepaalde houding staan. "Nou? Waarom ben je opeens zo stil? Durf je soms niet meer?" grinnikte hij. Kwaad brullend vloog de Kabuterimon op Rain af. Deze rende vlug weg, naar de Digi-egg. Na deze aangeraakt te hebben, begon Rain wit te gloeien. Hij digivolvde naar Raidramon. "Electro Shocker!" bulderde de Kabuterimon. Rain grijnsde. Perfect. Hij sprong opzij, en viel de Kabuterimon aan met een Thunder Blast. Aangezien deze de zij van de Kabuterimon raakte, viel de Digimon op de grond. "Thunder Blast!" herhaalde Rain op een kwade toon. De aanval raakte een vleugel, wat ervoor zorgde dat de Kabuterimon moeite zou hebben met vliegen. Rain snoof. Nee, dat vond hij niet genoeg. "Lightning Blade!" riep hij grijnzend. Zijn Lightning Blade raakte een van de ogen van de Kabuterimon, die brulde van de pijn. Rain vond het alleen maar leuk om dit te zien. Zou de Kabuterimon zo snel opgeven? Maar nee, deze stond kwaad op. Hij gromde, en laadde weer een Elektro Shocker. De aanval was raak, piepend werd Rain tegen een boom aan gesmeten. Pijnlijk stond hij op, maar de elektrische aanval had hem wat kracht gegeven. "Electric Bite!" brulde hij, en sprong op de Kabuterimon, waarna hij hem beet. De aanval verlamde de Kabuterimon gedeeltelijk. Deze dedigivolvde in Tentomon. De Raidramon gaf hem nog een klap tegen zijn hoofd, voordat hij ook dedigivolvde. Rain keek rond. Opeens was het stil. De Veemon ging bij een boom zitten, en zuchtte. Hij merkte niet dat er iemand naar hem toe kwam..

(Heel verhaal bedacht, maar goed. Het is de bedoeling dat Blake hier post. Als Blake weg is, mogen er wel anderen komen, maar die mogen niks weten van het gesprek =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-10

Over je personage
Leeftijd: 17
Partner: o_O
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimedi mei 11, 2010 7:13 pm

Blake werd aangetrokken door het geluid van een gevecht. Hij wist niet precies of het een gevecht was tussen temmers, dus besloot hij er voorzichtig op af te gaan. Als het inderdaad een gevecht tussen temmers was kon hij weer weglopen, toch?
Met een rustige pas liep hij door. Ondanks de geluiden van het gevecht besteedde hij er niet veel aandacht aan. Blake dacht aan vroeger, aan zijn maatjes van het verbond. Hij vond het heerlijk om samen met hun te vechten, vooral als ze wonnen, maar dat was normaal. Helaas bestaat dat verbond niet meer en zijn z'n maatjes allemaal verdwenen. Stuk voor stuk waren ze spoorloos verdwenen, zomaar en hij kon er niks aan doen. ''Die stomme 'goedzakjes' ook,'' mompelde Blake kwaad in zichzelf. ''Wacht maar tot ik jullie te pakken krijg.''
Er klonk gerritsel uit de struiken, waardoor Blake stopte met lopen. Na een tijdje was het nog steeds niet opgehouden en Blake raakte geïrriteerd. ''Pepper Breath!'' riep hij verwoed en er verscheen een groene vlam uit zijn bek. De struik werd geraakt. Het geritsel stopte. Blake grijnsde kort en draaide zich vervolgens om. Daarna vervolgde hij z'n pad.
Naarmate hij dichterbij kwam, hoe stiller het werd. Zou het gevecht nu al zijn afgelopen? Achja, wat maakte het ook uit. Hij besloot om toch nog een kijkje te nemen. Eenmaal daar aangekomen zag de zwarte Agumon een Veemon staan. Verderop lag een Tentomon. Blake kon niet inschatten of deze dood was, maar dat maakte nu toch niks meer uit. Hij nam zich voor dat dat het werk van de Veemon was. Deze was gaan zitten tegen een boom. Langzaam maar zeker liep Blake op hem af. ''Gegroet, is dat jouw werk?'' vroeg Blake en wees naar de Tentomon. Als dat zo was zou de Veemon vast niet goedgezind zijn. Zou Blake hem vragen of hij bij Night Crow wil horen?

(Flutpost x_x, ik kon niks beters verzinnen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 01-05-10

Over je personage
Leeftijd: 7 jaar
Partner: Geen, gelukkig.
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimevr mei 14, 2010 9:21 am

''Gegroet, is dat jouw werk?'' De stem deed Rain opkijken. Hij herkende de stem niet. Waarschijnlijk had hij deze ook nog nooit gehoord. De stem kwam van een zwarte Agumon, beter bekend als een BlackAgumon. Rain stond op, en bekeek de BlackAgumon. Ondanks alles duurde het niet lang tot hij een antwoord gaf. "Ja," begon hij, "ik kwam hem tegen als een Kabuterimon, en ik dacht dat hij een gevecht wou, aangezien hij me nogal dreigend aankeek," ging hij verder. Hij schoot niet in de verdediging door dat te zeggen, al leek het wel zo. Hij wou alleen de situatie uitleggen. Rain grinnikte toen hij zag dat de Tentomon pijnlijk trachtte om op te staan. Hij keek kwaad naar Rain en de BlackAgumon, maar zei niks. Dat vond hij waarschijnlijk beter. Hij strompelde pijnlijk weg, de bosjes in. Rain zuchtte, en keek weer naar de BlackAgumon. Hij vroeg zich af wie deze Digimon was. "Zou ik mogen weten wat jouw naam is?" vroeg hij, helemaal niet beseffend dat hij het tegen een leider van een groep had, en dus eigenlijk 'u' zou moeten zeggen. Maar ja, hopelijk vond de BlackAgumon het niet zo heel erg. Rain keek even naar zijn hand, maar al snel wendde hij zijn blik weer naar de BlackAgumon voor hem. Hij hoopte op een snelle reactie, maar als de Digimon daar moeite mee had, zou Rain dat geen groot probleem vinden.

(Sorry dat ik opeens weg was, maar het internet was weggevallen, en deze doet het nu pas weer.. O_o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-10

Over je personage
Leeftijd: 17
Partner: o_O
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimedo mei 20, 2010 4:26 pm

De Veemon keek op. Niet lang daarna stond hij op en bestuurde hij Blake. "Ja," begon de Veemon toen,"ik kwam hem tegen als een Kabuterimon, en ik dacht dat hij een gevecht wou, aangezien hij me nogal dreigend aankeek," maakte hij zijn zin af. Het klonk niet echt als een verdediging, meer als een uitleg voor wat er gebeurd was. De Tentomon stond op. Blijkbaar had hij flink wat pijn. Blake grijnsde, terwijl hij de Veemon hoorde grinniken. De Tentomon wierp een kwade blik naar hun, maar Blake besteedde hier niet veel aandacht aan. Dat had trouwens toch niet veel zin, aangezien het wezen de struiken instrompelde.
De Veemon zuchtte, waarna hij Blake weer aankeek. "Zou ik mogen weten wat jouw naam is?" vroeg hij. Ditmaal zuchtte Blake. Hij was nog niet echt bekend hier, maar dat zou vlug veranderen. Dat was een zaak die zeker was. Sommigen zouden hem dan respecteren, anderen zouden hem het liefste weg willen hebben. Helaas voor hun gaat dat niet gebeuren. ''Mijn naam is Blake,'' begon de zwarte Agumon,'' Ik ben naar je toegekomen omdat ik je eigenlijk iets wil vragen. Zie je, ik ben hier omdat ik de mensen wil weg hebben uit Digi-World. Hierom heb ik een groep opgericht die hiervoor gaat zorgen. Natuurlijk ben ik hier net en heeft de groep nog geen leden. Maar dat zal wel veranderen neem ik aan,'' sprak Blake verder. Hij besloot om hier te stoppen, want hij had graag de reactie van de Digimon willen zien. ''Mag ik vragen hoe jij dan heet?'' vroeg hij aan de Veemon. Het was wel fijn geweest om zijn naam te weten, toch?

[Nog zo'n maffe post xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 01-05-10

Over je personage
Leeftijd: 7 jaar
Partner: Geen, gelukkig.
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimewo jun 02, 2010 4:10 pm

(Bumpje, maar ja XD)

De BlackAgumon zuchtte na zijn vraag, wat Rain vreemd vond, al liet hij daar niks van merken. Waarom zou hij zuchten? Had hij iets verkeerds gezegd ofzo? ''Mijn naam is Blake,'' begon de BlackAgumon, die Blake bleek te heten. Aha. Rain wou reageren, maar Blake ging al verder. ''Ik ben naar je toegekomen omdat ik je eigenlijk iets wil vragen. Zie je, ik ben hier omdat ik de mensen wil weg hebben uit Digi-World. Hierom heb ik een groep opgericht die hiervoor gaat zorgen. Natuurlijk ben ik hier net en heeft de groep nog geen leden. Maar dat zal wel veranderen neem ik aan,'' sprak Blake verder. Rain verbaasde zich hierover, maar als reactie knikte hij een keer. Hij was niet meer alleen met dit idee, en daar was hij wel blij over. Maar aangezien de groep, waar Blake het over had, naar leden zocht.. misschien kon hij zich aanmelden..? Ja, dat zou hij doen. Maar wel op het juiste moment.

''Mag ik vragen hoe jij dan heet?'' vroeg Blake uiteindelijk. Dat was datgene wat Rain eerder wou zeggen, maar toen had Blake hem onderbroken. Fijn dat hij nu de kans kreeg om te spreken. Hij glimlachte kort. "Mijn naam is Rain," antwoordde de Veemon. Rain was niet echt een naam die je aan een Veemon zou geven, en dat wist hij. Maar toch had hij geen zin om van naam te veranderen. Dan zou hij aan de nieuwe naam moeten wennen, en het zou vast zo zijn dat iedereen hem weer 'Rain' zou noemen. De Veemon snoof even, waarna hij naar de lucht keek. Er kwamen wolken aan, maar die leken niet op regenwolken. Ach ja, ze stonden onder een boom, dus ze waren veilig, mocht Rain's nattere naamgenoot komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-10

Over je personage
Leeftijd: 17
Partner: o_O
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimevr jun 04, 2010 2:46 pm

"Mijn naam is Rain," antwoorde de Veemon en glimlachte kort. Rain, dat was een aparte naam voor een Veemon, maar dat maakte Blake niks uit. Het was tenminste niet gewoon ''Veemon''. Blake merkte wat wolken op, maar dat waren gelukkig geen regenwolken. Zijn blik stond strak op de lucht gericht, alsof er elk moment iets uit de lucht kwam vallen, maar dat zou onwaarschijnlijk zijn, toch?
Op dat moment zag hij een paar Kuwagamon door de lucht vliegen. Die werden het liefst met rust gelaten anders had je een probleem met hun. Het vreemde was dat ze werden achtervolgd door een Birdramon. Verbaasd keek Blake naar de enorme vuurvogel, maar toen hij beter keek zag hij een mens op één van zijn poten zitten. Blake balde een vuist. Die persoon joeg de Kuwagamon op! Waarom vechtten ze dan niet terug? ''Mensen,'' mompelde hij bijna onverstaanbaar. Die konden hem soms zó kwaad maken. Het maakte hem nu niks meer uit dat Night Crow bijna geen leden heeft. Die dingen moeten hier voor eens en voor altijd weg!

(Korte post weet ik, maar ik had geen inspi =S)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 01-05-10

Over je personage
Leeftijd: 7 jaar
Partner: Geen, gelukkig.
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimema jun 07, 2010 4:38 pm

Opeens hoorde Rain het geluid van een stel Kuwagamon. Even later vloog er een Birdramon achter de groep aan. Dat was vreemd, meestal waren Digimon juist voorzichtig met een Kuwagamon in hun buurt. Even later merkte Rain een vreemd figuurtje bij de Birdramon op. Hij herkende het figuurtje als een mens. Blake mompelde iets dat op 'mensen' leek. De Veemon zuchtte even. Hij had zelf ooit een mens geholpen, en daar had hij nu spijt van. Had hij de mens maar nooit geholpen, maar ja. Hij was toen nog een DemiVeemon, en was toen redelijk zwak. Hij kon dus niks anders dan helpen, aangezien de mens hem ook had geholpen. Hij wist nu dat hij dat niet had moeten doen, maar ja, daar dacht hij toen niet zoveel aan. Toch? Rain schrok wakker uit zijn gedachten toen hij een luid gekrijs hoorde. Dat was vast een van de Kuwagamon. "Meteor Wing!" klonk het, waarna het gekrijs verdween. Rain kneep zijn ogen uit afschuw dicht. Gelukkig had hij de gebeurtenis niet gezien.

"Hé!" klonk het opeens. Verbaasd keek de Veemon op, met zijn ogen nu wel open. Een mens kwam uit de bosjes, gevolgd door een grote Birdramon. Rain gromde en balde zijn vuist, maar hij deed niks. "En wie zijn jullie?" vroeg de jongen lief aan de twee. "Dat hoef jij niet te weten," mompelde Rain, "maar wat heb jíj gedaan met die Kuwagamon?" De jongen begon te lachen, evenals de Birdramon. Deze dedigivolvde niet, en dat vond Rain vreemd. Nog vreemder was dat het bos niet in de fik vloog. Ach ja, ze hadden vast wel een trucje daarvoor, want die hadden mensen vaak. "Ten eerste, dat heeft Birdramon gedaan, ten tweede, geef jij om die Kuwagamon ofzo?" antwoordde de jongen, waarna hij richting de Birdramon keek. "Birdramon?" vroeg hij dwingend, wat ervoor zorgde dat de Birdramon opsteeg. "Meteor Wing!" klonk het na een tijdje. De aanval raakte de boom achter Blake en Rain. Deze begon te branden. Rain gromde kort, rondkijkend naar of hij een Digi-Egg zag. Die zag hij, maar hij twijfelde even. Hij was al een keer gedigivolved, dus zou het wel kunnen? Ach ja, waarom niet?

Rain rende naar de Digi-Egg toe, die hij aanraakte. "Digivolve!" klonk het kwaad. Rain kleurde wit, waarna hij groter werd en van vorm veranderde. Toen de gloed wegtrok, stond er een Raidramon waar eerst een Veemon had gestaan. Hij keek grommend naar de Birdramon. De jongen keek verbaasd naar Rain, maar al snel toverde hij een grijnsje op zijn gezicht. "Birdramon?" vroeg hij. De Birdramon kraste schel. "Meteor Wing!" klonk het. De brandende stenen vlogen recht op Rain af, maar deze vluchtte niet. "Lightning Blade!" was de reactie van Rain. Met een simpele Lightning Blade kreeg hij het voor elkaar om de stenen kapot te maken. De stenen die overbleven veranderden van richting, maar ze landden niet op de jongen, en ook niet op Blake. Rain snoof kort. "Lightning Blade!" gromde hij weer, waarna hij een Lightning Blade creërde, die recht op de Birdramon af ging. De aanval was raak, maar de Birdramon stortte niet naar beneden. Deze kraste schel, en keek strak naar Rain. Deze keek grommend terug. Als de Birdramon maar niet zou digivolven naar Garudamon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-10

Over je personage
Leeftijd: 17
Partner: o_O
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimevr jun 11, 2010 2:54 pm

"Meteor Wing!" krijste de enorme vuurvogel. Blake keek express de andere kant op, dit wilde hij voor geen goud zien. Jammer dat hij niet kon vliegen, dan had hij Birdramon en dat mens een lesje geleerd. Bij die gedachte grijnsde hij.
"Hé!" Verbaasd keek Blake om. Daar stond een jongen, met achter hem de Birdramon. Deze dedigivolvede niet, dat erg vreemd was. Misschien was deze wel sterk genoeg om zo te blijven, maar dat boeide Blake niet. "En wie zijn jullie?" vroeg de jongen vriendelijk. Blake hield zijn mond en keek Rain aan, wat zou hij doen? "Dat hoef jij niet te weten, maar wat heb jíj gedaan met die Kuwagamon?" sprak deze. De jongen begon opeens te lachen net als Birdramon. Wat lachen ze nou? vroeg Blake zich af. ''Vreemd stelletje,'' sprak hij zacht. "Ten eerste, dat heeft Birdramon gedaan, ten tweede, geef jij om die Kuwagamon ofzo?" ging de jongen verder. ''Tuurlijk doen we dat! Het zijn onze mede-Digimon en jullie behandelen ze als beesten. Maarja, zo zijn mensen nou eenmaal,'' antwoorde Blake. Hij was woedend op de jongen. Hoe durfde hij de Kuwagamon zomaar aan te vallen? Ze waren soms irritant, maar hij hoefde ze toch niet uit te moorden?
"Birdramon?" vroeg de jongen. Het klonk dwingend, als een commando. Het verbaasde Blake totaal niet dat deze dan ook opsteeg. ''Dom beest,'' mompelde het zwarte draakje weer. Hij was eigenlijk van plan om Rains kracht te zien en zijn haat voor de mens. "Meteor Wing!" klonk het uiteindelijk. De aanval raakte de boom achter hun, maar Blake bleef gewoon staan. Hij was wel gewend aan wat hitte.
Intussen was Rain naar een digi-egg gerend. Licht verbaasd keek Blake naar het ei. "Digivolve!" riep Rain kwaad. Rain lichte wit op. Niet lang daarna was Rain gedigivolved in Raidramon. Blake schatte de situatie in. Rain kon winnen, als de Birdramon niet naar Garudamon digivolvede. Als dat gebeurde zou hij wel helpen, maar Rain kon de situatie op dit moment zelf wel aan, toch? "Birdramon?" vroeg de jongen, op dezelfde toon als net. "Meteor Wing!" klonk het opnieuw. "Lightning Blade!" Rain vuurde de aanval af om zich af te weren. Het had effect en vuurde er nog één af. Deze raakte de Birdramon, maar veel effect had het niet. ''Pepper Breath!'' riep Blake en schoot een groene vlam op de Birdramon af. Zou hij digivolven en Rain helpen? Of zou hij wachtten tot Rain om hulp vroeg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain

Rain


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 01-05-10

Over je personage
Leeftijd: 7 jaar
Partner: Geen, gelukkig.
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimevr jun 11, 2010 4:32 pm

Ook Blake begon aan te vallen. Hij viel aan met een Pepper Breath, die groen was. Dat was een beetje vreemd, aangezien die aanval meestal oranje was. Rain keek niet naar Blake, aangezien hij de Birdramon in de gaten moest houden. Hij besefde zich opeens dat Blake een BlackAgumon was, en die hadden een groenkleurige Pepper Breath. Rain zakte wat door zijn voorpoten heen, al was dit niet heel veel. "Fire Flapping!" klonk het opeens. Een vlammengolf kwam van de Birdramon vandaan, die de Pepper Breath verzwolg. Het vuur kwam steeds meer Rains kant op, maar deze bleef gewoon staan. "Thunder Blast," bromde de Raidramon. De aanval ging met enige moeite door de vuurgolf, maar raakte uiteindelijk de Birdramon wel. Deze werd lichtjes achteruit geblazen door de aanval. De overgebleven Fire Flapping merkte Rain te laat op. Hij sloot zijn ogen, waarna hij nog probeerde weg te springen, maar dit mislukte. Het vuur raakte zijn linkerachterpoot, die brandend aan begon te voelen. Logisch, het was een vuuraanval. "Lightning Blade!" klonk het kwaad. De aanval raakte de Birdramon in zijn vleugel, wat ervoor zorgde dat de vuurvogel neerstortte. Rain snoof kort. "Lightning Blade," sprak hij grommend, en herhaalde zijn aanval. De Lightning Blade zorgde ervoor dat de Birdramon dedigivolvde, en als Biyomon op de grond belandde. Na de val gehoord te hebben, keek Rain naar de tamer. Deze liep achteruit. "Oke, oke, ik ben al weg!" sprak hij, waarna hij naar zijn Biyomon toe rende. Rain grijnsde. Hij kon natuurlijk ook nog een aanval doen.. Nee, dat zou hij niet doen, de tamer was toch al weggegaan. Hem nog een keer aanvallen zou niet veel nut hebben. Rain zuchtte, en keek naar Blake. Hij dedigivolvde niet, vreemd genoeg. Wat Rain zelf vreemd vond, was het feit dat de Birdramon best snel verslagen was. Hij had een stel Kuwagamon makkelijk aangevallen en waarschijnlijk ook gedood, maar was verslagen door een Raidramon. Natuurlijk had Blake ook meegeholpen, maar de aanval was tegengehouden door een Fire Flapping. "Dus," mompelde Rain met een lagere stem dan eerst, maar dat was bij de meeste gedigivolvde Digimon zo. Hij draaide zich om, zodat hij recht voor de BlackAgumon stond. "Waar waren we?" vroeg Rain droogjes, waarna hij vaagjes glimlachte. Hij zou zo wel dedigivolven..
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 11-05-10

Over je personage
Leeftijd: 17
Partner: o_O
Status: Gezond

The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitimeza jun 12, 2010 8:51 pm

Hulp was niet nodig. Blake grijnsde breed toen hij de Birdramon zag dedigivolven en met een knal op de grond terecht kwam. "Oke, oke, ik ben al weg!" sprak de temmer, waarna hij op zijn digimon afrende. Blake teste of Rain de temmer aan zou vallen, maar dat deed hij niet. ''Jammer, maar helaas,'' mompelde de zwarte Agumon inzichzelf. Wat Blake opviel, was dat Rain niet dedigivolvede. Misschien zou hij dat zo wel doen.
"Dus, waar waren we?" vroeg Rain met een lagere stem. Dat was ook niet zo raar. ''Volgens mij bij Night Crow, als ik me niet vergis,'' sprak de Agumon. Had hij de naam eigenlijk wel gezegd? Maarja, Rain was toch niet zo dom dat hij niet wist dat dat de naam van de groep was? Blake toverde een kleine glimlach op zijn gezicht. Rain leek hem wel sterk genoeg om erbij te horen, als hij dat wil natuurlijk. Hij had wel gezien hoe groot Rains haat was voor de mens.

(Korte post, maarja =o)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The fight.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The fight..   The fight.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The fight..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DigiTime :: File Island :: Digi-Forest-
Ga naar: